Renponsif 3

Rabu, 11 Januari 2017

COOL ROSE 101 Schwarzkopf LIVE ! Recenzja pastelowego różu na włosach !

Hej Kochani!

Dawno mnie tu nie było, głównie z powodu różnych zawirowań życiowych ostatnimi czasy, ale jako, iż wszystko powoli się stabilizuje uznałam, że nie wolno mi Was tak zaniedbywać, więc dziś mam dla Was małą niespodziankę :)

Mianowicie- postanowiłam ostatnio odświeżyć coś w swoim wizerunku i kiedy tylko spostrzegłam w jednej z drogerii, że Schwarzkopf wypuścił nową linię farb do włosów (trwałych) o nazwie LIVE (wcześniej to była linia XXL Color, której niegdyś byłam wierna z odcieniem "Mroźny blond") i występują w niej niespotykane, pastelowe odcienie (Rose, Lilac, Peach Blush)- od razu postanowiłam wypróbować odcień 101 Cool Rose na swoich włosach!

Poniżej prezentuję Wam efekty z dokładnym zaznaczeniem, jak się kolorek delikatnie spiera i mam nadzieję, że niektóre z Was będą równie odważne i wypróbują takie cudne pastele na swoich włosach!

//

Hello Everyone!

It's been quite a while since I was here for the last time, mainly because of my personal issues, but as everything goes back to normal again, I decided that I cannot neglect You that much and today I've got a little surprise here for You! :)

Recently I made up my mind to refresh my look and at the moment I saw the new line of hair dyes, created by Schwarzkopf, called LIVE, I immediately decided to try out one of the pastels on my own hair and I chose 101 Cool Rose!

You can see the effects below and I had also took a few pictures earlier to show You the transformation of this color after a few washings of my hair.

I hope some of You will also make a decision to try out this amazing product, because I love it to be honest!

after 3 washings (pictures with flash) // po trzech myciach (zdjęcia z lampą błyskową)
after 2 washings // po 2-óch myciach


after 3 washings in a daylight // po 3 myciach w dziennym świetle
right after coloring my hair // zaraz po farbowaniu
Pictures // Zdjęcia : my one and only sister Anna // moja jedyna i niepowtarzalna siostra Ania

COOL ROSE 101 Schwarzkopf LIVE ! Recenzja pastelowego różu na włosach !
4/ 5
Oleh