Renponsif 3

Kamis, 11 Agustus 2016

Black lace off shoulder blouse, polka dot flare shorts & rich blue stilettos! Czarna, hiszpańska bluzeczka z koronkowymi rękawami, szorty w kropeczki i mocno niebieskie szpilki na platformie!

Hej Kochani!

Dziś mam dla Was przedostatnią stylizację ze słonecznej Hiszpanii, w której moje wakacje niestety niedawno dobiegły końca. Jednakże już dziś jestem pewna, że wrócę tam kolejny raz!

W tej pięknej scenerii włożyłam na siebie najmodniejszą bluzeczkę z hiszpańskim dekoltem i koronkowymi rękawkami, zwiewne spodenki w drobniutkie kropeczki, intensywnie niebieskie szpilki na platformie oraz trochę neutralnej biżuterii.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten zestaw i zostawicie mi kilka komentarzy! :)

//

Hello Everyone!

Today I've got one of the last outfits from sunny Spain for You! Unfortunately my vacations there went to an end last week, but I am pretty sure, I will come back there next year!

In those beautiful surroundings, I was wearing one of the most fashionable off shoulder blouses with lace sleeves, polka dot flare shorts, rich pink stilettos and some neutral jewellery!

I hope You will like the outfit and will write me some comments below! :)

























Blouse / Bluzka - BERSHKA
Shorts / Szorty - ATMOSPHERE
Stilettos / Szpilki - LADYSTAR by Daniela Katzenberger
Necklace / Naszyjnik - OVS
Earrings / Kolczyki - PARFOIS
Bracelet / Bransoletka - A gift / Prezent
Ankle bracelet / Bransoletka na kostkę - From the local jewellery shop / Z lokalnego sklepu z biżuterią

Black lace off shoulder blouse, polka dot flare shorts & rich blue stilettos! Czarna, hiszpańska bluzeczka z koronkowymi rękawami, szorty w kropeczki i mocno niebieskie szpilki na platformie!
4/ 5
Oleh